Pārdošanas un komunikācijas apmācību rīkošana uzņēmumiem un privātpersonām.
Info un kontakti
Lekcija: KĀ RADĪT PIEVIENOTO VĒRTĪBU PAKALPOJUMIEM un PRECĒM
€29.00
€29.00
€29.00

Lekcija: KĀ RADĪT PIEVIENOTO VĒRTĪBU PAKALPOJUMIEM un PRECĒM

*Kas pievilina klientus, kāpēc viņi pērk!
*Lojāls klients un pērk dārgi - kā to panākt!
*Vērtību svari un to radīšana; klientu cenu izpratne!
Pieteikties

*Kas pievilina klientus, kāpēc viņi pērk!
*Lojāls klients un pērk dārgi - kā to panākt!
*Vērtību svari un to radīšana; klientu cenu izpratne!

Šis ir jautājums, ko uzņēmumu apmācībās Pārdošanas skola risina visbiežāk. Kā pasniegt vienkāršu produktu vai pakalpojumu, kam nav būtiskas atšķirības ar konkurentu piedāvājumu?
​ Zemākās cenas spēle ir garantēts risks uzņēmuma spējai attīstīties vai uzņēmuma dzīvotspējai, tāpēc jāstrādā pie pievienotās vērtības, kas bagātinās Jūsu produktu un servisu, Veidos klienta apziņu, ka viņš nešaubīgi izvēlas Jūsu piedāvājumu. Šie argumenti skaidri jāapzinās visiem uzņēmuma darbiniekiem un efektīvi jānodod klientam.
Šajās apmācībās gan par to, kā izstrādāt šīs atšķirības zīmes, gan par labākajiem veidiem, kā tās pasniegt klientam. Lekcijā kopā radīsim idejas un noteiksim to pielietojumu situācijas, lai palielinot cenas, klients "neaizmuktu", "nepaslēptos".
Pieteikties
5 (1 votes)